FAQ

Jak mogę dodać swoje portrety?

Wejdź na "Profil użytkownika" znajdujący się w prawy górnym rogu. Następnie kliknij na zakładkę "Moje portrety". Możesz wgrać portret ze zdjęć znajdujących się na Twoim dysku lub dodać portret online za pomocą kamery!

Jak mogę edytować mój profil?

Wejdź na "Ustawienia" znajdujące się w prawym górnym menu. Możesz uzupełnić Twoje dane kontaktowe oraz zainteresowania potwierdzając przyciskiem "Zapisz"

Jak mogę wysłać prywatną wiadomość do użytkownika?

Istnieją dwa sposoby wysłania wiadomości do użytkownika
1) Kliknij na ikonkę listu znajdującą się na dolnym pasku a następnie "Napisz". W polu "Odbiorca" wpisz nazwę użytkownika, do którego chcesz wysłać wiadomość. Jeśli użytkownik istnieje, jego nazwa zostanie podświetlona w oknie podczas wpisywania.
2) Będąc na profilu użytkownika klikając na "Wiadomość" znajdującą się po prawej stronie.

Jak mogę zobaczyć wysłane wiadomości?

Kliknij na ikonkę listu znajdującą się na dolnym pasku a następnie "Wysłano". Zostaniesz przeniesiony do Twoich wiadomości które zawierają wiadomości i pozdrowienia, które wysłałeś. Możesz wyświetlać tylko wiadomości lub same pozdrowienia, umieszczając znacznik wyboru obok tego, co chcesz zobaczyć. Usunięcie znacznika obok wiadomości na przykład spowoduje wyświetlenie wszystkich wiadomości oprócz wiadomości i odwrotnie.

Przypadkowo usunąłem wiadomość, której nie chciałem. Mogę go odzyskać?

Kliknij na ikonkę listu znajdującą się na dolnym pasku a następnie "Kosz". Tam pokazne są wiadomości i pozdrowienia, które usunąłeś. Kliknij element, który chcesz przywrócić i kliknij "Przywróć" Element pojawi się ponownie w skrzynce głównej

Czy moje wiadomości znajdę tutaj zawsze za wyjątkiem ich usunięcia/

Aby zaoszczędzić miejsce na serwerze i upewnić się, że witryna działa poprawnie, stare wiadomości mogą być okresowo usuwane.

Jak działają subskrypcje?

Gdy zasubskrybujesz innego użytkownika, profil tego użytkownika pojawi się na stronie subskrypcji. Dotyczy to również subskrybowania działań innych użytkowników.

Użytkownik mnie nęka, co mogę zrobić?

Jeśli członek witryny nęka Cię, zignoruj go lub zablokuj. Jeśli problem się rozwinie, skontaktuj się z nami.

Dlaczego moje konto zostało usunięte?

Ściśle egzekwujemy zapisy Regulaminu oraz Polityki Prywatności i dokładamy wszelkich starań, aby wszyscy użytkownicy ich przestrzegali. Twoje konto mogło zostać usunięte z powodu ich naruszenia. Jeśli uważasz, że Twoje konto zostało usunięte z niewiadomego powodu, skontaktuj się z nami.

Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Możliwe, że błędnie wpisałeś hasło lub wpisywałeś je gdy włączony jest klawisz CAPS LOCK podczas wpisywania hasła. Spróbuj wpisać hasło, wyłączając CAPS LOCK. Jeśli to się nie powiedzie, możesz poprosić o hasło, które zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji.